28.03.09 г.

За сега качвам само тази снимка от стадион "Академик" на 16.05.08., колкото да не е без хич. Имам и други, но тази е най-свястната - толкова ми може телефончето. Бях там, разбира се, нямаше начин да пропусна KISS, ако и да ме убеждаваха някои приятели, ужким като мене дърти рокаджии, че не си заслужавали биенето на път, защото отдавна вече не били в апогея си. Ами не са, защото времената просто са други, което обаче изобщо не ме интересува - слушам ги и ги гледам от пуберка (тийнейджърка демек) и просто нямаше начин да не отида! Обичам това, което обичам и фактът, че някой от обичаните не е на върха на славата си, изобщо не ме смущава. А KISS са си все същата добра, стара група: Пол Стенли - страхотен певец на живо (който се скъса да плюе върху публиката и изхвърли поне 100 перца за китара), чудовището Джийн Симънс - не особено гласовит, за това пък много ефектен и гледаше лошо, перфектно допълнени от другите двама от групата. И всички като цяло - много енергични и страхотни професионалисти (има си хас, след около 117 години на сцена :)). Концертът си го биваше - плейлистата се състоеше от емблематичните им парчета (те и нямат нови де), няма да ги изброявам. Получих това, което исках - около 2 часа KISS, рок и джангър. Джангърът му е майката на живото изпълнение, приятели и съседи! Само ми се искаше да бяха изпълнили и Take it off от Revenge, но ще гледам да я кача тук, за да не съм капо. А! Да не забравя фойерверките, гърмялките, димките и прочие допълващи ефекти. И култовите маски, костюми и инструменти, офкорс! И, което много ме зарадва, публиката не се състоеше само от пенсионери като мен, имаше доста екзалтирани младежи - някъде около 1/3. Преживяването ме замаи за около 7-8 дена и ме държа в еуфория къде 2 месеца. :)
Сега се сещам, че на времето имаше някаква тъпа, но миролюбива конфронтация между феновете на KISS и на Beatles, пък аз си умиргах и за двете групи (и за много други, вероятно ще си намеря повод да ги кажа). Глупости на търкалета, ама че тъпотия, хахаааа, ама как да им се обясни на чедата малоумни (тогава), че групите са различни и всяка те хваща за сърцето посвоему. Пък и на доброто не можеш да кажеш, че е лошо. Има фенове на рока, другото е ала-бала! Точка!

0 коментара:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p >:) :-/ X( :-S :-B B-) :| =)) :-h I-) [-( (:| :-? =D> @-) b-( %-( :@) ~:> @};- (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-X \:D/ :-@ ^:)^ :"> :x :-* =(( :-O :)] ~X( 8-| :O) :-w :-j

Публикуване на коментар