Blog City, Episode 5: RELOADED

6.08.10 г.

Предишните епизоди:
1. Blog City, Episode 1: Zombie Menace

2. Blog City Episode 2: The Two Toilets

3. Blog City, Episode 3: THE GATE

4. Шокираща новина - разкрита е манипулативна блогърска мрежа.

  
5. Blog City, Episode 4 - Investigation

Blog City, Episode 5: RELOADED
(мелодрама с много възклицателни и горещи страсти в горещините)


КАСТИНГ

ВАМПИРИ:
Angelina Jolie ………….. Bungle (вампир)
Charlize Theron ………….. Nightwish_El (вампир)
Kate Beckinsale ………….. Lita (вампир)
Lucy Liu ………….. Lu (вампир)
Monica Bellucci ………….. Sky_Mender (вампир)
ВЪРКОЛАЦИ:
Clive Owen ………….. Legrandelf (върколак)
Johnny Depp ………….. Nostromo (върколак)
Penelope Cruz ………….. Bia (върколак)
Simon Pegg ………….. Lammoth (върколак)
БЕЗКЛАНОВИ:
Harrison Ford ………….. Val (голем)
Узурпаки
-Бла
………….. Uzumaki-Bla (узурпатор)
Dominic Monaghan ………….. Влад (От Гъза На Географията, добрoнамерен пич, който осира нещата)
Frog’n'Roll ………….. Плесница (покръстена зомбиня)
Ирония Идиотова ………….. Мръсница (покръстена зомбиня)

Заблудена скочибра - и тя не знае какво прави в този епизод
Тризначките - шестокрак, триглав полтъргайст, с 3 (три) мозъчни гънки
Глухо зомби - част от мебелировката, ни приема, ни предава

Special starring: Иво – глас зад кадър, изобразяващ съвестта на героите. Ако не го чуете - правете си сами изводите.




Вал (Някъде в пустошта)

Вал имаше с Узурпаки стари сметки от бруталноексплицитно естество  и реши да ги разчисти веднъж завинаги. Маскира се като лелята на Роман Полански, пропълзя през много тайния проход под Портата, водещ към покоите на узурпатора и храбро се спусна в мрака. Пазителките на много тайния проход - разжалвани дългокраки монахини и пенсионирани моделки със змийски тела - наобиколиха голема, бранейки подземието с всичките си  телесни части. Светкавично съблякоха маскировката му, като го оставиха само по шапка и камшик, но той мъжествено насочи камерата си и ги закова на място.  Добра се до много тайната вратичка зад огледалото и съзря Узурпаки, злоупотребил с огромни количества страшна проза и Lord of Acid, да спи неспокойно.  Вал непоколебимо задейства фотошопа и беляза узурпатора със своя знак, след което безмълвно се
отдалечи в мрака, в посока Рощок (музикален фон - Clint Eastwood).

Узурпаки хъркаше непробудно, измъчван от щастливи кошмари...

 ...


Blog City, Площад Централен

Тежка жега задушаваше Blog City в разгара на отпускарския сезон и измъчи Клановете. Подтикнати от личните си интереси, Вампирите и Върколаците сключиха временно примирие и се обединиха около общата кауза - летните отпуски, обещани им още от Голямата Газова Криза. Изпотени, по бельо, двата Клана (и една заблудена скочибра) се събраха  на Централния площад за безпрецедентна протестна акция. Крещяха кой-каквото му дойде и издигнаха лозунги:

ДАЙТЕ НИ ЛЕТНИТЕ ОТПУСКИ! НАШИ СА СИ!

ЖЕГА!

ЩЕ СЕЗИРАМЕ ТОТЮ МЛАДЕНОВ!

СТАЧКА!

СТИГА ЕКСПЛОАТАЦИЯ! ИСКАМЕ ПРЕЗАРЕЖДАНЕ!


Bungle: Имам запазен час при бръснаря! Ще ми излъска главицата! Стига с тези дълги коси! Аз не съм родопско одеало! И летящата хлебарка трябва да умре!








Nightwish_El: Искам да играя шах с Великия Комбинатор Торквемада! И да се натряскаме с Леля Ог в мазето ми, на лунна светлина! Искам в къщи!








Lita: Трябва ми време за тренировки за следващите 117 блог-щафети! И имам намерение да довърша изследването си върху мъжете-задници, а единственият задник наоколо е Ламотхският! Ламотхе, много ти е космат и нямаш биде! Баста!





Lu: Тръгвам да претрепя момиченцето от Дарик! И пътьом ще си търся обувки-льобутанки, и нищо не може да ме спре! Излязоха ми пришки! Аман от уставни джапанки! Норвежците са безхаберници, а Брет Андерсън е хубавец!









Sky_Mender: От месеци планирам круиз! Едно меркантилно копеле ще ме води на разходка с лодка по Стикс. Няма да стоя повече тук, в жегите, и да ви пазя колайдера! Затварям го за профилактика! Да си се профилактира сам!






А в това време...

 Узурпаки-Бла

Узурпаки се събуди, облян в студена пот - сънува, че двамата с Вал водят екзистенциален спор от неестетично естество. Въздъхна облекчено, щом осъзна, че е било само сън, запали пура, завита върху четвъртото бедро на полтъргайста и хвърли самовлюбен поглед на отражението си в огледалото.
Узурпаки: О, не! Това е работа на Вал! Само той е способен на такава гавра авек моа! Уволнен е! Плесницааа, Мръсницааа! Имате мисия да го откриете и да се разправите с него, както само вие си знаете! А аз ще взривя тайния проход след вас, де късмет да ви затрупа, и ще прокопая нов през фосилите и елатеритите на Витоша. Тръгвайте! Все пак... не изглеждам чак толкова зле, а?

Плесница: Оф, шефе! Да не основаваме глем-рок група? Ще овържа Вал и ще си поиграя чудничко със страхотния му... камшик. А може ли да му обуя електрошоковите гащи на любимия ми чичо Ангъс? Може ли, може ли?!

Мръсница: Ау, шефе! Да не се присъединяваме към Culture Club? Плесница ще овърже Вал и ще помърсувам със страхотния му... фотошоп, само да не ми мине котка път. Ще взема за всеки случай латекса и баданарката - голяма мръсотия правя с тях, само да не ми се скъса сутиенът. А може ли да го измъчвам с мелодийката на телефона ми? Може ли, може ли?!



...

Blog City, Площад Централен

Недоволството ескалираше.

Bia: Ще се оттегля да пиша злободневна монография върху пекарското изкуство, в частност - за кифлите и кроасаните! В рими! Ламотхе, къде са ми листите за писане?!




Nostromo: От сто години планирам турне из Бел Еър с Уил Смит! Искам да развивам артистичния си талант! Ще му нося инструментите, ще му забърквам и пия мохитото и ще мажа певиците с плажен лосион! Няма да пропусна тази златна възможност, а и импресариото ми ще ме уволни вече! Разкарай се, Елфе! Да живее Мишел Пфайфър!






Legrandelf стоеше сред данданията и се чудеше кой път да хваща.

Legrandelf: Не ме оставяйте, нося ви цветя! Кой ще ми рецензира хуйкутата? Lammoth страда от диария и дислексия, и се бърше с тях, и ги чете наобратно! Нищо не му разбирам! Само вие ми останахте!










Lammoth не дочу нищо от цялата галимация, понеже беше зает с игра на мини-баскетбол в дупката на външната тоалетна, докато чакаше да го сполети поредната доза вдъхновение.

Lammoth: Кошшшшш!!!














И внезапно...



Протестиращите граждани (и една заблудена скочибра) се спогледаха с насълзени от прахоляка очи и взеха мигновено решение - изчезнаха кой от къде е, кихащи и кашлящи, възползвайки се от сгодния случай.

Вторичният трус от подземния взрив на Узурпаки активизира
свлачище в двора на Lammoth и
тоалетничката му потъна в собствената си яма.
Lammoth: Леле!!! Всички на работа! Къде сте?! Тука е останало само едно глухо зомби, което ни приема, ни предава!
АААААААААААААААААА
ААААААААААААААААААААААААААААААААААААА
ААААААААААААААААААААААААААААААААААААА!!! Кой сега ще се гмурне да извърши спасителните действия?!
Приятелю Влад, на пооомооооооощ!

Влад (от Преславския събор На Гъза На Географията): Разбира се, скъпи приятелю. Заповядай в летния ми замък - построил съм ти на теферич персонален клозет. И килим съм му сложил. Отблокирах в твоя чест и неприкосновения военновременен запас от тоалетна хартия и хартия за писма (само трябва да си я намачкаш). Обаче не ми остана време да поставя бидето, понеже тръгвам на баня, но то едва ли ще ти потрябва.







 Обнадежденият Lammoth се омете на мига в посока летния замък на Влад, На Гъза На Географията, и остави натъжения Legrandelf сам в опустелия Blog City, да съчинява кахърно хуйку за живота, лайната и всичко останало.

















...
По време на всички тези баталии с много възклицателни, Иво, гласът зад кадър мълчеше, понеже триглавият полтъргайст (с три мозъчни гънки) строши айсикюто и му изяде субтитрите.

___________________________________________________________________________________

Следващ епизод:

Улица “Блог’сферна” №6

31 коментара:

=)) =)) =)) AAAA, умреееххххххх;)))) Муаахахахаххаха!!!
Както винаги проклет сутиен и баданарки!!!И Culture Club!!! =))
Направо ми иде да запраша с гЪзовата си метла, създадена за спешните случаи покрай всички изцепки и с гЪзова уредба, с мръсен облак гЪз да запраша към На Гъза на Географията. И покрай тарапаната да оправям/ льо рецензон хуйкутата на Елф:))
Нема такъв смях, Фрог! Много съм мръснишки благодарна:))

september-silvia каза...

много яко:)Вал ми прилича на маркиз дьо Сад:)

Nostromo каза...

Лелята на Роман Полански ме трупяса просто. След това не бях способен да продължа, но перипетиите на Вал с разжалваните дългокраки монахини даде нов смисъл на усилията ми и така с болки в стомаха и мохито в ръката се добрах до мястото, където случайно разбрах, че съм бил почитател на BVSC. Е, няма как - проверих ги, ама нещо не ми влязоха, но пък се успокоих, че ще мажа певицата с плажно масло, а може някой ден (покрай турнетата) да си уредя среща с Мишел Пфайфър поне за един автограф... Що пък точно нея, ама както и да е!

Продължението е просто абсолютно! Образа на Елфа е много трагичен между другото и някак си ми стана мъчно за него, но надявам се в следващия епизод хуйкутата да му помогнат да намери портала/тунела към себе си. :D

frog and roll каза...

Оххх, Ностромо! Ама не говорихме ли в блога ти за BVSC? Объркала ли съм се? :( Дали има време да те курдисам по друг начин?
Ми видях Мишел Пфайфър като гаднярка при тебе. Поне за това съм сигурна. :)

frog and roll каза...

Ирония, винаги на Вашите услуги, госпожо! ^:)^

Силве, ми Вал сам се докара тъй, аз не съм виновна. :D
http://alfredpacino.wordpress.com/2010/08/05/fun/

frog and roll каза...

Ностромо, ми ти не си писал за музика бе, човек. Хванах се набързо за плювките ти по Уил Смит, макар и по друг повод. Толкова от мен, щото толкова и от теб. >:)

Nostromo каза...

Фроги, ма аз не обвинявам, даже напротив - много мило ми стана, че ме издокара с такива разностранни интереси - вече харесвам неща, които дори не съм чувал. :D Затова пък обсъждането беше по повод на De-Phazz ето тук. А как точно реши, че Уил Смит ми е кумир, това абсолютно не знам, ма поне певиците му са hotty, така че казвам на всички ви: I'm going to Miami, Welcome to Miami, и завършвам с типичния Хетфийлд: Йеааааааа!... =))

frog and roll каза...

А така! De-Phazz били начи! Ми забравих. :(

Мернах някъде, че плювваш Уил Смит да си беше останал в Бел Еър, затуй. :D

Бе музикалният повод беше една готина снимка на Джони Деп с китара, ама блогспотът отказа да ми я качи и вече не ми се мислеше нова Ностромска концепция. ;))

sky_mender каза...

Ох, Фроги, браво ти! На никой от предните епизоди не съм се смял така! Много готино, много оригинано! Даже и на Владо тоалетничката, този проекто-култ, си боднала :D.

Имаш някакви телепатични способности, снощи до 2:00 се носих с мотор по тъмните улици на Варна, което предвид алкохолната петъчна вечер на шофьорите на Голфове си е точно разходка по Стикс.

frog and roll каза...

sky, не мога повече да крия - аз съм теле-патка! =))

Valkocompany каза...

Ее,няма такъв епизод :D
Все едно трупата "Монти Пайтън" го е правила.^:)^
Ностро,това за лелята на Полански е гениална идея;))
Можеш да се убедиш като хвърлиш един поглед върху "Наемателят";;)
Има го в "Замунда" в ДВД формат ;)

Nightwish El каза...

Ахххааахха, Фроги! Какво направи ти? :))
Свляках се от скалите от смях и изгубих цели три топа!=))
Летящите хлебарки да мрат!
И да направим организация за стимулиране на спортните прояви във Външните клозети.
Ама колко идеи ми дадеееее, вдъхновителка такава!
:p

Nostromo каза...

Хаха, Фроги, тоя фотос с инструмента кефи повече (че то иначе на кво мязах!). С други думи одобрявам последната ностромска концепция. :D

А и вземи запознай Вал с истинската леля на Роман Полански, че усещам някакви вибрации между тях. Май от еротично-експлицитно естество. =))

frog and roll каза...

Валко, Ел, ми вие всички ми бяхте вдъхновението. :D Само се надявам да не съм обидила някого.


Ностромо, баш този фотос ти разви концепцията, ама защо вчера не щя да се качи, не знам. :-/ Обаче пък другият ти ходеше на аватара. :p
Вал да си търси мацки сам - да не е малък. >:)

Анонимен каза...

бхахаххаахах
ааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа
бхахаха
снимката на Вал е просто железобетонна

като я видях си изпуснах лаптопа, но както виждате все още работи
мда, в момента ви пиша от тоалетната, признавам си :">
о не, това ще ме скъса хахаха Саимън изглежда като дебил
предавам се, ще ааакам =))

frog and roll каза...

Ламоте, попотресох се от снимката на Вал, ама който сам си го направи, никой друг не може така. :@) А като видях снимката на Саймън, реших на мига - ТЯ Е! =))

legrandelf каза...

Вълшебно/Достойно продължение :)

Колко да съм трагичен образ :D

С тия хуйку-та (rofl)

frog and roll каза...

Трагичен, щото и те са пълна трагедия, пхапхаааа =))

Майтап де, Елфе @};

legrandelf каза...

lol

Трагично оповестих Младенецът!

Във ваша чест... Ваша frogie чест!

:) кхъхъхъхъхъхъхъ...

frog and roll каза...

много трагично

ще се разплача =((

Анонимен каза...

наистина е много забавно. Чета го за енти път и се треса от хилеж. Колегите вече ме мислят за слънчасал =))

frog and roll каза...

подмених кадрото на Пенелопе с по-подходящо за сезона :D

Ностромо, я виж ~:>

frog and roll каза...

Ламоте, доколкото разбрах, наистина си слънчасал и вероятно още те държи b-(

Nostromo каза...

Хаха, Фроги, е това вече разбива - лелята на Роман Полански на младини... =))...

Ама тук съм голямо копеле! :D

legrandelf каза...

Част 6 е готова! Скоро ще я публикувам :)

(това го приемете като тийзър)

:D

Unknown каза...

:)) :)) =)) =)) ^:)^ ^:)^

frogiii :)))

frog and roll каза...

тенкю, тенкю, пипл :-h

Kal4o каза...

:)) :))
Някой да е викал чистача? Хартия, хартия :))

frog and roll каза...

хартията е от тебе, види се :p

дойде си, значи, от баня \:D/

Bla каза...

:)) =D>

:)) ;)) ;;) :D ;) :p >:) :-/ X( :-S :-B B-) :| =)) :-h I-) [-( (:| :-? =D> @-) b-( %-( :@) ~:> @};- (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-X \:D/ :-@ ^:)^ :"> :x :-* =(( :-O :)] ~X( 8-| :O) :-w :-j

Публикуване на коментар