"Разтурваме седенката"

28.06.09 г.

Понеже и една трета, неуважаема и фамозна муцуна-ренегат, досегашният финансов министър, си проси бургаските яйца по предизборните седенки из града, да я видим пак, ако някой е забравил:



П.П. Четвъртият ренегат - Божидар Димитров, не ми е в сферата на полезрението, просто защото никога не е бил и няма да бъде мой представител, независимо къде ще дебаркира. Обаче и от него ме е гнус, рапанджията му мазен, макар че в сравнение с другите поне ме разсмива, вместо да ме вбесява. БСП и производната й ГЕРБ да му берат гайлетата. Петият ренегат - Волен, много ме забавлява тоже. :)

Ама чудничка ренегатска колекция си имаме в Бургас, а? С конкурс са я селекционирали. :Р Кеф ти бивши висши седесари, кеф ти бивш водач на демократичното студенстко движение, кеф ти бивш комуняга и доносник, кеф ти бивш редактор на "Демокрация" и бивш кандидат-кмет на царо. Богат избор от гюбрета, приятели и съседи, за чудо и приказ! :)

Тези ни взеха съвсем за идиоти!

[edit, 30.06.09] Ама как забравих шестия ренегат! Верно, човечето Митко Абаджиев не е за запомняне, но той е шампион по прескачане - висш функционер на СДС, после на ДСБ, председател на фондация "Демокрация", после се самопредложи на бай Бойко, който не го пожела и като за последно (за сега), цъфна при Яне Димката. Много неспокойна личност се оказа. :)

Мдам, такива ми ти работи по бургаските седенки. :)

0 коментара:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p >:) :-/ X( :-S :-B B-) :| =)) :-h I-) [-( (:| :-? =D> @-) b-( %-( :@) ~:> @};- (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-X \:D/ :-@ ^:)^ :"> :x :-* =(( :-O :)] ~X( 8-| :O) :-w :-j

Публикуване на коментар