"КВИ СТИ ВИЙ БЕ?!"

16.04.09 г.

Едно приятелче на сина ми работи всяко лято като пиколо в някакъв баровски хотел, някъде на север от Бургас. Та детето веднъж се случило на мястото на следния диалог между портиера (П) на хотела и група музиканти (М), пазарени да веселят някакъв банкет в ресторанта, и изсипали се с все калъфите, техниките, бохчите и закачалките си пред главния хотелски вход:

П: КВИ СТИ ВИЙ БЕ?! КВИ СТИ ВИЙ?!

М: Ний ши свирим...

П: КВО ШИ СВИРИТЕ БЕ? КВО ШИ СВИРИТЕ?! АРЕ ВЪЗГЕЧ ОТ ТУКА!

Този диалог ми се вижда универсален, изключително подходящ за всякакви ситуации. :)

5 коментара:

лъчо каза...

Сигурно ти се вижда и подходящ за предстоящите избори.:)
Една камара кандидат-депутати се канят да ти "посвирят" и да те повеселят, а ти им казваш: "Аре възгеч от тука!":) Пък може и да ги послушаш! Някои от тях свирят хубаво!

frog and roll каза...

Диалогът е супер! :) Вярно, че се сетих за него още когато замириса на избори.

Анонимен каза...

Аз май напоследъх рекох "аре възгеч оттука" на тиливизора :) Като цяло и изобще!

frog and roll каза...

Позната история - честичко ми се случва да псувам телевизора, особено новините, щото главно тях гледам, та чак и комшиите ме чуват. :Р За това като цяло и изобще предпочитам да гледам Анимал планет, Евроспорт, AXN и VH1. :)

Анонимен каза...

И ти кат мен. Те такива неутрални програми за нас са правени. Иначе почвам да се карам със Серго например, а от това, че той не чува какво му казвам, само си образувам нерви. Не е хуу тъй, ша знайш! Затова - AXN! :D

:)) ;)) ;;) :D ;) :p >:) :-/ X( :-S :-B B-) :| =)) :-h I-) [-( (:| :-? =D> @-) b-( %-( :@) ~:> @};- (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-X \:D/ :-@ ^:)^ :"> :x :-* =(( :-O :)] ~X( 8-| :O) :-w :-j

Публикуване на коментар