Загрявка за Spirit of Burgas (2)

11.08.09 г.

Понеже вчера наругах организаторите на Spirit of Burgas, ще направя допълнение.

Хедлайнерите за третата вечер са Clawfinger и/или The Crystal Method.

Не са никак лоши, особено Clawfinger, но не ме кефят кой знае колко. Значи, за мен концертите са върховно преживяване, моменти, в които пея/крещя/почти припадам от силната емоция. Ех, Plant&Page, Kiss, Metallica, Lenny Kravitz, Sisters of Mercey... еееххх... На това му викам аз преживяване! Творчеството на горните две групи ми е непознато (освен много готината Nigga), съответно - няма да си получа емоцията. Ако не познавам музиката и някой и друг текст, ако не ми настръхва косъмът, само при мисълта за тях, няма какъв да го търся там - ще ми е тъпо, досадно, каталясало и няма да знам какво слушам. С претенции съм начи. :P За програмите на другите сцени какво да кажа... Съвсем не са ми в кръвната група някакви салси и спортни танци, селски рап, напушени диджеи, техно и прочие зъболекарски инструменти, а имената на Jack Daniel’s Rock Stage и Blues & Jazz Stage не ме кефят особено. Ще пропусна, много благодарим.

А организаторите са си за ругаене - близо 2 месеца продаваха точно котка в чувал. Пуснаха билетите, без да обявят гвоздея на 16-ти! Пазели били тайна, дрън, дрън, ярина! Баси тайнствената тайна! Никаква тайна, кого пързалят, ми самите те не са знаели кой ще кандиса да дойде. Много им здраве на селските тарикати!

0 коментара:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p >:) :-/ X( :-S :-B B-) :| =)) :-h I-) [-( (:| :-? =D> @-) b-( %-( :@) ~:> @};- (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-X \:D/ :-@ ^:)^ :"> :x :-* =(( :-O :)] ~X( 8-| :O) :-w :-j

Публикуване на коментар